2020. március 18., szerda

Matematika_2020.03.18


Dátum
2020.03.18.
Tantárgy
Matematika
Évfolyam
4.
Óraszám:
101.
Téma:
Írásbeli osztás 


Ámulok és bámulok a tegnapi és tegnapelőtti feladatok megoldásain. Imádom, hogy ilyen komolyan dolgoztok! J



Remélem Zoltánok, Balázsok és egyéb elnevezésű radírok is bírják a feladatok megoldását!

A mai napra is összeállítottam egy feladatsort, ezen a linken összegeztem:


Ha ezen nem éri el valaki ide is leírom:

1. Ezt a szerencsekereket gondoltam most nektek! Most megforgattam! Kérlek, a videó alapján óra eleji munkában írd le a füzetedbe, és számold ki! Most nem kérek becslést....


2. Kérlek, most nagyon figyelmesen olvasd végig a tankönyv 126. oldal 12. feladatát! Másold le a számítást a füzetedbe, pontosan ugyanúgy, ahogy ott van!


3. Kérlek, nagyon figyelmesen nézd végig a videót! FONTOS!!!!!

4. Szintén videó következik, de most velem. Kérlek, hallgasd meg, nézd végig és jegyezd le a füzetedbe is! Kezdetleges, nézze el mindenki nekem! :)



5. Kérlek a tankönyv 126. oldal 13. feladat, a, oszlopát próbáld így megoldani!  Becslés most nem kell:)



6. Házi feladat: tankönyv 126.o 13. b oszlop. Sok sikert kívánok! :)

IRÁNY A Z UDVARRA! KI A TERMÉSZETBE!!!!!




2 megjegyzés: