2020. március 26., csütörtök

Matematika_2020.03.26.


Dátum
2020.03.26.
Tantárgy
Matematika
Évfolyam
4.
Óraszám:
106.
Téma:
Gyakorlás


Utazzunk tovább ma is!

A mai napra is összeállítottam egy feladatsort, ezen a linken összegeztem:

Ha ezen nem éri el valaki ide is leírom:


1. Egy kis bemelegítő kvíz kérdéssor!


Remélem mindenkinek sikerült jól megoldani!


2. Házi feladatot kérlek, ellenőrizd le! Nagyon jó megoldásokat kaptam!

A beszélgetésekből úgy tűnik mindenki megtalálta a kedvére való lehetőséget a kétjegyűvel való osztáshoz. Így én is több megoldásban gondolkodtam! A maradékot figyeld!



3. Nagyon büszke vagyok mindenkire, hogy ezt a nehéz akadályt is ügyesen vette!

A mai órára egy videót állítottam össze. Van benne összeadás, kivonás, szorzás, osztás.

Kattints a linkre:




Bármikor megállíthatod a videót, visszanézheted kedvedre!

A füzetedben dolgozz!


Amivel nem leszel kész, fejezd be délután!


Aki nem tudná kinyitni a videót, egyesével is megosztom vele.










4. Házi feladat: küldd vissza nekem a „Pattogatott kukorica” megoldásait!






Nézz meg egy jó filmet, ami neked való és pattogtass te is egy kis kukoricát!

Egészségedre!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése